top of page
  • Writer's pictureZuza Azur

CESTOVANIE versus CESTOVANIE




Za posledných 6 rokov som vyskúšala rôzne spôsoby cestovania a musím povedať, že nie vždy to bolo ružové.


✅Cestovala som kôli láske, kôli rozchodu, kôli nádeji, aby som si niečo dokázala, aby som pred niečím utiekla, aby som naopak niečo našla alebo hlavný dôvod preto, aby som bola šťastná.


✅Cestovala som, aby som mohla tetovať na Hawaii, aby som mohla študovať v Barcelone, aby som stopovala či umývala záchody v Kanade, aby som volunteerovala na Srí Lanke, robila kafe, zbierala jablká a liezla ľadovcami na Zélande, aby som sa váľala na prázdnom Borneu, mesiace roadtripovala po USA, stratila sa v Číne, či len tak bez cieľa objavovala Filipíny, IndoMalajziu či Thajsko...


✅Nech to robíš akokoľvek, jedno je isté. Zmení ťa to a nie je cesta späť. Je to ako rýchlokurz života, keď ťa to posúva tri krát rýchlejšie akoby si bol na jednom mieste. Ani by si sa nespoznal, keby si sa stretol 3 roky dozadu.


✅Vyšperkuje to tvoje zásady, tvoju vôľu, tvoje priority, lásku k svetu, všetkému živému a sebe samému. Nech cestuješ dlhodobo alebo len na chvíľu, vždy to človeka ohromí a vidí, koľko možností je otvorených a čo všetko je možné.


✅Človek sa naladí na úplne novú vyššiu frekvenciu a uvedomí si , že všetko je možné, keď počúva svoju intuíciu, trochu sa posnaží a hlavne, keď chce.

103 views0 comments

Recent Posts

See All
instagram-logo.png
NAJNOVŠIE ČLÁNKY
bottom of page